Webshop Support

Met Generation Shop verzekeren we je dat jouw webshop ook lang na de lancering soepel blijft draaien.
Onze support- en onderhoudsdiensten zorgen ervoor dat je
Shopware of Shopify shop up-to-date en volledig functioneel blijft.

Zo helpen we:

1. Snelle ondersteuning voor kritieke problemen

We bieden twee ondersteuningsniveaus, afhankelijk van de urgentie van je probleem:

  • Kritische kwesties: Als de functionaliteit van je webshop is aangetast (hij laadt bijvoorbeeld te langzaam of klanten kunnen geen bestellingen plaatsen), reageren we binnen 30 minuten.
  • Niet-kritische kwesties: Voor minder dringende vragen, zoals wijzigingen in de lay-out of het opzetten van promoties, reageren we binnen twee werkdagen.

2. Regelmatige updates

Wij zorgen voor updates zodat je webshop veilig en functioneel blijft:

  • Shopware Updates: Shopware heeft periodieke updates nodig, voor beveiliging of nieuwe functies. Kleine updates passen we niet meteen toe om onnodige downtime te voorkomen, maar we laten het je wel weten als een update belangrijk is. Voordat we wijzigingen doorvoeren, testen we ze op een staging-omgeving om ervoor te zorgen dat ze je live shop niet verstoren en dat er geen updates worden uitgevoerd zonder jouw goedkeuring.
  • Shopify Updates: Shopify beheert de meeste updates automatisch, maar wij zorgen ervoor dat je aangepaste configuraties en integraties probleemloos blijven werken.

3. Technische ondersteuning met 3rd party tools

Als je extensies of thema’s van externe ontwikkelaars gebruikt om je webshop te verbeteren, zorgen wij ervoor dat ze goed werken met je platform en de nieuwste versie.

Als er problemen zijn, coördineren we met de externe ontwikkelaars om fixes of updates te krijgen.

4. Hulp bij Hosting

Als je problemen ondervindt met de serverprestatiestreden wij op als de technische bemiddelaar met je hostingprovider.