Webshop Marketing

Onze methodologie is ontworpen met één duidelijk doel voor ogen: de omzet maximaliseren voor jouw webshop.

This is how we work

1

Tracking

Tracking kan complex zijn, maar wij hebben het onder controle. Wij zorgen ervoor dat cookies en compliance goed worden beheerd. Met een duidelijk en effectief meetplan optimaliseren we je campagnes.

2

Productselectie

Samen met jou kiezen we de producten die het meest geschikt zijn voor marketing. Deze gerichte aanpak helpt de mediakosten te verlagen door slecht presterende producten te vermijden en verlaagt de operationele kosten voor tools zoals Channable, waardoor efficiënte campagnes gegarandeerd zijn.

3

ROAS Bepalen

Het berekenen van de juiste Return on Ad Spend (ROAS) kan een uitdaging zijn, maar wij zijn er om je te helpen. We begeleiden je bij het bepalen van realistische doelen, zodat je campagnes zijn geoptimaliseerd voor winstgevendheid en succes op de lange termijn.

4

Google Merchant Center

We stellen je Google Merchant Center in volgens best practices. Deze eerste setup zal ons de kwaliteit van je productfeed tonen en ervoor zorgen dat verzendopties, promoties en andere details correct worden ingesteld.

6

Product Page Audit

We beoordelen belangrijke factoren zoals snelheid, bruikbaarheid en algemene prestaties om ervoor te zorgen dat je productpagina’s zijn geoptimaliseerd voor een goede gebruikerservaring en conversies.

5

Product Data Audit

We controleren grondig je productgegevens om zeker te zijn dat deze voldoen aan de vereisten voor Google Shopping en andere marktplaatsen.

7

Product Data Optimalisatie

Performance Max is een Google Ads-campagnetype dat AI gebruikt om advertenties te optimaliseren op alle Google-platformen. Het maximaliseert bereik en conversies door biedingen, targeting en creaties te automatiseren.

8

Google Performance Max

Performance Max is een campagnetype van Google Ads dat AI gebruikt om advertentieplaatsingen op alle Google-platforms te optimaliseren.
Het maximaliseert bereik en conversies door biedingen, targeting en creatives te automatiseren.

9

Google Dynamische Zoekadvertenties

Om nog een stap verder te gaan, gebruiken we Channable PPC om individuele, één-op-één product search ads te maken die boordevol essentiële informatie staan en die zorgen voor meer klikken en conversies met precision targeting.

10

Dagelijkse Controle

We volgen je campagnes dagelijks op de voet en filteren, segmenteren en optimaliseren voortdurend op basis van prestaties om de beste resultaten en een maximaal rendement te garanderen.