Mensen bereiken die je website al eens hebben bezocht of je mobiele app hebben gebruikt? Dat kan met remarketingcampagnes! Wil je daarnaast je boodschap zoveel mogelijk aan elke consument aanpassen? Dan kan met Dynamische remarketingcampagnes!

Met zo’n campagnes kan je de advertenties afstemmen op je voorraad producten of services. Daarnaast voorspelt Google Ads welke Dynamische advertentie-indeling het beste zal presteren voor een persoon, de plaatsing en het platform waarop de advertentie zal verschijnen.

Wat heb je nodig om aan Dynamische remarketing te doen?

  • Een product- of servicefeed 
  • Een tag met aangepaste parameters op alle websitepagina’s
  • Responsieve advertenties

Ben je een nieuwe adverteerder of wil je een ander publiek targetten dan je bestaande klanten? Kies dan voor ‘Dynamische acquisitie’. Dat combineert gebruikersinformatie én productinformatie om uw beste product op het juiste moment te tonen aan de meest geïnteresseerde gebruiker, wat uiteindelijk kan leiden tot een conversie.